În cât timp ajunge comanda?
În general, exceptand perioadele foarte aglomerate, dacă comanda se înregistrează de luni până vineri până la ora 14, este procesată în acceași zi și ajunge la destinație următoarele 1-3 zile, inclusiv sâmbăta pentru localitatile in care curierii fac livrari si in weekend. Dacă comanda se înregistrează după ora 14 de luni până vineri, este procesată în prima zi lucrătoare, și ajunge la destinație in urmatoarele doua zile lucratoare. Dacă comanda se înregistrează in weekend, este procesată luni, și ajunge la destinație marți-miercuri, in zielele lucratoare.
Pot ridica produsul personal?
Da, poți ridica produsul personal de la sediul nostru din Cristuru Secuiesc, str. Berde Mozes nr. 82/F
Am uitat să adaug un produs, îl pot adăuga ulterior?
După ce comanda este confirmată, nu se poate adauga alt produs decât prin crearea unei comenzi noi.
Am nevoie de comandă acum. Pot plăti mai mult să o primesc mai repede?
Acest serviciu este disponibil doar in Cristuru Secuiesc. Te rugăm să ne contactezi pe [email protected] pentru mai multe detalii.
Comanda a ajuns însă conține produse deteriorate. Cum se poate rezolva?
Ne pare nespus de rău că ai întâmpinat astfel de probleme. Trimite-ne toate detaliile pe [email protected] și vom încerca să găsim o soluție.
Facturile se atașează în colet? Nu aș dori ca destinatarul să vadă prețurile.
Nu, facturile nu sunt puse fizic în colete, în nicio situație. Noi trimitem facturile în format electronic, doar pe adresa de email a persoanei care face comanda
În general, exceptand perioadele foarte aglomerate, dacă comanda se înregistrează de luni până vineri până la ora 14, este procesată în acceași zi și ajunge la destinație următoarele 1-3 zile, inclusiv sâmbăta pentru localitatile in care curierii fac livrari si in weekend. Dacă comanda se înregistrează după ora 14 de luni până vineri, este procesată în prima zi lucrătoare, și ajunge la destinație in urmatoarele doua zile lucratoare. Dacă comanda se înregistrează in weekend, este procesată luni, și ajunge la destinație marți-miercuri, in zielele lucratoare.
Da, poți ridica produsul personal de la sediul nostru din Cristuru Secuiesc, str. Berde Mozes nr. 82/F
După ce comanda este confirmată, nu se poate adauga alt produs decât prin crearea unei comenzi noi.
Acest serviciu este disponibil doar in Cristuru Secuiesc. Te rugăm să ne contactezi pe [email protected] pentru mai multe detalii.
Ne pare nespus de rău că ai întâmpinat astfel de probleme. Trimite-ne toate detaliile pe [email protected] și vom încerca să găsim o soluție.
Nu, facturile nu sunt puse fizic în colete, în nicio situație. Noi trimitem facturile în format electronic, doar pe adresa de email a persoanei care face comanda